Дизайн візиток

Як правило, візитна картка – це прямокутний шматок білого полуплотного картону гарної якості, на якому друкарським способом чітко і красиво віддруковані ваші прізвище, ім’я та (як правило) по батькові поряд з іншими відомостями, які ви хочете про себе повідомити. Чітких правил відносно розмірів візитних карток немає,але зазвичай у чоловіків вони можуть бути дещо більше, ніж у жінок – скажімо, 90х50 мм і 80х40 мм (у Великобританії візитні картки жінок більше, ніж у чоловіків). Візитна картка молодої дівчини може бути ще менше – як правило 70х35 мм.Візитні картки великих розмірів поступово виходять із практики-з розповсюдженням спеціальних альбомів для їх зберігання. Слід подумати про те, щоб картка мала стандартний розмір, і її не довелося підгинати або підрізати.

Загальні вимоги до шрифту візитних карток полягають у тому, що він повинен бути легко читаємо. Ім’я, як правило,виділяється легко читаним напівжирним шрифтом злегка більшого розміру. Не рекомендується використовувати складні готичні або декоративні шрифти. Потрібно бути обережним з використанням курсивного зображення шрифтів, особливо, якщо у вас рідкісна або труднопроизносимая прізвище або ж мова йде про картку на іноземній мові.

Як правило,візитна картка повинна мати чорний текст на білому тлі, надрукований поперек картки без яких-небудь рамок або завитків. Останнім часом друкарні пропонують широку гаму кольорових карток, карток на пластмасі або навіть на шкірі, але норми суворого етикету не рекомендують далеко відходити від чорно-білої гами.Предпочтітельней зосередитися на виборі відмінної якості паперу, яка може бути злегка тонований, мати сатиновану поверхню. Необхідно уникати і глянсової поверхні карток. Кольорові і незвичайні картки поки залишаються долею художників, друкарів, а також комівояжерів, працівників служб сервісу і рекламних агентів.Чорна рамка на візитній картці допускається на знак жалоби.

У багатьох двомовних країнах широко застосовуються двосторонні картки – з текстом іншою мовою на зворотному боці. Якщо дотримуватися строгих протокольних норм, то це не зовсім вірно. Адже зворотний бік призначений для того, щоб на ній можна було б зробити які-то записи. Якщо є можливість, потрібно замовити окремі картки російською та іноземною мовами. Але проте двосторонні картки цілком припустимі – головне дотримати правила написання карток на іноземній мові.

Ділові візитні картки – це невід’ємний атрибут сучасного ділового спілкування. Перша вистава, як правило,починається з обміну візитними картками. Особливе значення вони мають при спілкуванні з іноземцями, людьми, що не говорять на нашій рідній мові. На діловій візитній картці повинні бути чітко позначені прізвище та ім’я (по батькові), назва фірми або організації і посада, повна поштова адреса та інші відомості.Також на ній цілком доречно використання логотипу фірми або організації. У державних чиновників, депутатів на візитній картці може знаходитися зображення державного прапора або герба.

Ділова візитка може містити вказівки на звання або титул, сферу відповідальності в рамках організації, номера телефону (телефонів), факсу, телекса,електронної пошти. Якщо змінився телефон, то можна акуратно вписати новий номер, закресливши старий. Закреслювати і вписувати нове найменування посади вважається поганим тоном – слід подбати про те, щоб якомога швидше замовити нові візитні картки.Ділова візитна картка без адреси також не відповідає нормам етикету (виняток становлять дипломати і вищі державні посадові особи). Якщо змінюється адресу, і ще невідомі нові телефони, то краще вказати офіційну адресу організації, телефон секретаріату або канцелярії.

У разі, якщо організація має кілька філій,то на ділових візитних картках її представників можуть бути зазначені кілька адрес.

Ділові візитні картки співробітників магазинів, підприємств сфери послуг тощо за своїм оформлення можуть відходити від суворих норм етикету – по суті справи це не тільки інформаційна, але і рекламна продукція.На таких картках на звороті може бути поміщена невелика схема околиць, на такій картці можна зустріти фотографію її власника, барвистий символ, девіз фірми.

Різновидом ділової та особистої візитки є комбінована візитна картка,де поряд зі службовим адресою (у лівому нижньому куті) вказується і домашня адреса (у правому нижньому куті). Такі картки доречні для наукових і творчих працівників, які часто працюють удома. Жінки, як правило, не вказують на таких картках свою домашню адресу, обмежуючись номером телефону.

Related posts

Leave a Comment