Листівки та буклети – зручний формат для PR-акцій

Листівки та буклети – у наш час стали одним з популярних видів реклами. Зручний формат дозволяє не тільки викласти в них найголовніші змістовні аспекти, а й впливати на необмежене коло споживачів. Їх зручно взяти з собою, і в потрібний момент -інформація завжди буде під рукою, або ж – вручити на презентації, виставці, переговорах з партнерами, або відправити поштою.

Листівка – з назви відразу стає зрозуміло, що це аркуш паперу, який несе в собі коротку інформаційну складову: дані про організацію, PR-акціях, будь-який інший контент. Але для того,щоб зробити цей рекламний інструмент запам’ятовується, не достатньо просто вибрати барвистий і оригінальний дизайн, важливим залишається і рівень якості поліграфічного друку. В основному листівка складається з одного аркуша паперу, де текст розташовується з одного боку або ж з обох. Стандарти для виготовлення листівок – різні,як правило, виділяють два найбільш поширених формату (вказані параметри ШхВ, мм):
Листівка «євро» (флаєр) – параметри 99мм х 210мм;
Листівка формату А4 – параметри 210мм х 297мм;
Буклет – його назва прийшла з французької мови: «bouclette», що в перекладі означає – «завитушка». Це вид друкованої продукції,який дозволяє розташувати текстовий зміст з використанням особливої ​​сфальцованной форми. Буклет складний у кілька разів, що дає можливість не просто викласти інформацію, а структурувати її найбільш зручним для сприйняття способом. Тому основними ознаками буклету служать: кількість згинів – наявність друкованих смуг; барвистість -кількість кольорів, використовуваних для друку буклету; формат – розмір розвороту.
Розрізняють декілька основних форматів буклетів (вказані параметри ШхВ розвороту, мм):
 

  • Буклет А4 (3 листа) – 2 фальца, 630мм х 297мм; 
  •  

  •  Буклет 1/3 А4 (3 листа) – 2 фальца, 297мм х 210мм; 
  •  

  •  Буклет А4 (2 листа) – 1 фальц, 420мм х 297мм; 
  •  

  •  Буклет А5 (2 листа) – 1 фальц, 297мм х 210мм; 
  •  

  •  Буклет А6 (2 листа) – 1 фальц, 210мм х 148мм; 
  •  Буклет 100мм х 210мм (вертикальний – 2 листи) – 1 фальц, розворот 200мм x 210 мм;

     Буклет 210мм х 100мм (горизонтальний, євро пошта – 2 листи) – 1 фальц, розворот 420мм x100 мм;

    Фальцем позначається кількість згинів в буклеті, тому про буклет ще кажуть «сфальцованний».Основні функції буклету полягають у супроводі рекламних компаній: просуванні товарів і послуг, поширенні інформації на виставках, у місцях реалізації. Рекламні буклети зручно використовувати для поштової розсилки, оскільки їх формат оптимальний для поштового конверта. Якісно зроблений буклет -це перший крок на шляху до успішної рекламі своїх товарів або послуг.

    Саме тому вибір друкарні для друку рекламних матеріалів: листівок, буклетів, брошур, презентаційних папок, – дуже важливий. І головне, від чого залежить успіх будь PR-кампанії – це розробка дизайн рекламних матеріалів. У це поняття включено складання макета, ескізу,вибір паперу, колірного рішення, додаткових аксесуарів.

    Кольори для друку листівок і буклетів підбираються залежно від побажання замовників, зазвичай барвистість має позначення «1 +0»; «4 +0»; «1 +1»; «4 +4» і т.д. Відразу складно зрозуміти, що ховається за цими цифрами. Але, на ділі – в цих позначеннях немає нічого складного, щоб розібратися. Поняття «барвистість» включає в себе кількість кольорів, що використовуються в поліграфічної продукції. Основних видів кольору – чотири: синій, червоний, жовтий, чорний – їх позначають абревіатурою «CMYK». Друк зображення може бути одноколірної (1 колір) або ж – повнокольорової (4 кольори).Крім основних кольорів в поліграфії використовують додаткові: золото, срібло і інші відтінки, підбираються способом Pantone. У підсумку виходить, що барвистість і позначається цифрами «1 +0» – це однокрасочние друк, виконана з одного боку аркуша; «4 +0» – це полнокрасочная друк, також виконана з одного боку аркуша.Коли друк двосторонній, то вона має позначення «1 +1» або «4 +4», знову ж таки, в залежності від кількості використовуваних кольорів. При цьому кожен додатковий колір має значення «+1».

    Крім вибору кольору також важливо визначитися з папером, на якій буде виконана друк буклетів і листівок. Залежно від того,якою буде основа для друку рекламних матеріалів, залежить головне – чи виявиться вона в руках потенційного споживача або від неї відмахнутися, як від непотрібної речі. Замовити виготовлення листівок та буклетів можна на звичайному папері, а можна підібрати оригінальні дизайнерські напрацювання з каталогу.Для рекламних матеріалів у офсетного друкарні є можливість зробити додаткові ефекти, такі як: вирубка, шовкографія, тиснення, нанесення позолоти, УФ – лаку. Зазвичай все це використовується для представницьких цілей, а для реклами застосовують варіант папери набагато простіше. Листівку можна ламінувати, особливо це актуально в тому випадку,якщо матеріал використовується для передачі змістовної інформації, – це не дозволить папері швидко потертися, разрваться чи пошкодиться.

    Тираж на друк буклетів і листівок в офсетного друкарні може бути будь-яким. В основному замовляють не менше 500 примірників, оскільки рекламні матеріали мають велику витрату. Від того,скільки готової продукції буде потрібно, залежить і вибір способу друку: офсетом або цифровим способом. Сучасне обладнання, яким оснащені типографії, дозволяє виконати будь-які друковані роботи якісно і в потрібні терміни.

    Related posts

    Leave a Comment