Друк листівок, флаєрів, запрошень – Офсетний друк » Львів — виготовлення, друк, розміщення всіх

Листівки , запрошення , флаєри

Що таке рекламні листівки

Це “Зброя масового ураження” , незамінна на презентаціях та промо- акціях , розповсюджується у місцях скупчення цільової аудиторії ( лефлетінг ), розноситься по підїздах .

Погана новина полягає в тому , що переваги , які дають рекламні листівки , давно оцінили всі учасники ринку . Щодня населення мегаполісу витягує зі своєї поштової скриньки стос макулатури – листи , проспекти , буклети , листівки . Щоб споживач не відправив Ваше комерційну пропозицію в кошик , необхідно зробити упор на виграшний дизайн листівки і якісну поліграфію .

Отже листівка – це нефальцьоване рекламне видання , переважно з одностороннім розташуванням повідомлення .

Дизайн та друк рекламних листівок

Дизайн рекламних листівок передбачає три блоки :

  • візуальний ;
  • інформаційний ;
  • контактні дані .

Типовий розмір – А 4, але зручні також мініатюрні листівки формату А 6 ( складений вчетверо аркуш А 4). Друк рекламних листівок здійснюється на білому або кольоровому папері щільністю від 80 г/м . кв . до 300 г/м . кв .

Існує декілька простих правив дизайну і верстання , які слід взяти до уваги , беручись за виготовлення рекламних листівок :

  • Текст повинний бути лаконічним , вітається телеграфний стиль . Мова проста . Пропозиції – не більше шести слів .
  • Суть комерційної пропозиції або інформації про фірму необхідно висловити однією ємною фразою . Для цього повідомлення використовується найбільший і помітний шрифт комплекту .
  • Необхідно виразно податі ключове слово повідомлення , яку сигналізує людині , що вона зацікавлена в даній інформації . Мітки “Побутова техніка” , “Пластикові вікна” або “Модний одяг” спрямовані прямо на цільову аудиторію .
  • Плануючи виготовлення листівок , непогано передбачити елементи , завдяки яким видання буде цінне саме по собі – місячний календар на звороті , список важливих телефонів , розклад електричок , карта , корисні таблиці .

На виготовлення листівок і візиток припадає більша частина всіх замовлень поліграфічних центрів . Дизайнери , верстальники та фахівці друку можуть запропонувати будь-який варіант рекламної продукції – від малобюджетних листівок , надрукованих на ризографі , до респектабельних глянцевих , на щільному папері з широким спектором постобробки .

Запрошення і флаєри

У традиційному уявленні флаєр – це мініатюрна рекламна листівка , що інформує про місце і година проведення заходу або акції і , найчастіше , що обіцяє якісь бонуси при відвідуванні .

Запрошення , на відміну від флаєра , використовуваного разом з вхідним квитком , самі по собі дають право бути присутнім на вечірці . З точки зору дизайну та поліграфії ці два відіа рекламної продукції також мають масу відмінностей .

Запрошення – це офіційне , часто адресне звернення . Воно друкується на цупкому папері ( до 300 г/м 2), або картоні . Поліграфісти , які відповідальні за створення запрошення , нерідко вдаються до фактурних матеріалаів . Дизайн тяжіє до стриманої , ледь помітної шляхетності . Ретельно продумана післядрукова обробка завершує вишуканий образ .

Багатотиражий флаєр орієнтований на широку цільову аудиторію . Його основна місія – зібрати навколо конкретної події як можна більш багатолюдний натовп . Стандартною практикою стало скорочення витрат на створення флаєрів за рахунок використання економічних матеріалів . А основний акцент робиться на цікавий дизайн . Типові флаєри задруковуються на папері щільністю 80 г м 2 – 100 г/м 2, більш солідні на щільному папері (150 – 250 г/м 2). Стандартні розміри виробу – А 4 (297 х 210), А 5 (148 х 210). А 6 (105 х 148 мм ) і третину А 4 (99 х 210 мм ) .

Оперативний цифровий друк дозволяє обробляти невеликі тиражі в найкоротші терміни . Якщо потрібно декілька тисяч екземплярів , то найбільш економічним способом стані офсетний друк .

Ціна на створення флаєрів або запрошень дуже залежить від кольоровості . Для недорогої продукції часто використовують односторонній друк (4 0) або з одного боку друкують у повнокольоровий , а на другий роблять тільки фонову заливку (4 1).

Післядрукарська обробка запрошень і флаєрів може бути декоративною ( тиснення , конгрев , висічка , УФ-лак , ламінування ), а й суто функціональною ( перфорація по лінії відриву , персоналізація та нумерація ).

Ключові теги :

Рекламні листівки друк і виготовлення

Related posts

Leave a Comment